Προβολές σελίδων τον προηγούμενο μήνα

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Happy smiling day......

Ένα ευγενικό σταμάτημα σε μια στροφή για να περάσει ένα κορίτσι, ήταν αρκετό για να μου φτιάξει μια όμορφη ημέρα. Ένα χαμόγελο από την άγνωστη ευγενική κυρία και η αποδοχή της καλημέρας που της είπα με νέο χαμόγελο με αντίστοιχη ευχή μου ξεκίνησαν την ημέρα τόσο όμορφα ...

Μια ημέρα που ξεκίνησε με χαμόγελο και στην πορεία έφερε και άλλες καλές κουβέντες κι άλλα χαμόγελα είναι πραγματικά αξιομνημόνευτη.

Για όλα φταίει το καλοκαίρι τελικά. Η απόδειξη πως αν δεχτείς πως ότι έχεις είναι σημαντικό και πρέπει να παλέψεις να το βελτιώσεις τα πράγματα παίρνουν απρόβλεπτα θετική τροπή.

Τώρα όλα αυτά τα θετικά και χαζοχαρούμενα τα έχω διαβάσει κι εγώ από άλλους, έχω κουνήσει απαξιωτικά  το κεφάλι μου, έχω αλλάξει σελίδα τρέχοντας αλλά ήρθε η ώρα να αναφέρω πως η θετική ενέργεια φέρνει θετική ενέργεια. Με την σημείωση ότι δεν λειτουργεί σε όλους έτσι.

Θα κλείσω αυτή την μικρή εισαγωγή χωρίς καμία υπόσχεση επιστροφής στο blog απλά ελπίζοντας στην πορεία  να κάνω κέφι πιο συχνά να μοιράζομαι  περισσότερα με φίλους και γνωστούς.
Και μην ξεχνάτε πως «ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για την κόλαση ή τον παράδεισο που ζει».

Υ.γ. λέω να αρχίσω να δουλεύω το κομμάτι για το παραλιακό report που έκανε θραύση το καλοκαίρι…. Ελπίζω σε λίγες ημέρες να το έχω έτοιμο….




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου